08 nov Doe jij aan dramatische marketing?
Doe jij aan dramatische marketing?
Nee, jouw marketing is toch niet zo saai? Doet niemand iets met je berichten?
Als ik werk aan mijn marketing denk ik altijd aan de volgende vraag: “Hoe kan ik iets waardevols aanbieden?”
Iets wat mijn klanten super graag willen hebben. Iets waardoor ze klikken en hongerig zijn.
Bekijk hier hoe jij voorkomt dat je aan dramatische marketing doet:
Luister je liever? Klik dan hier.
=> Hier zijn nog verschillende manieren hoe ik je kan helpen met het opzetten en uitbouwen van jouw internet strategie:
Marketing Powerhouse: Verkoop meer online. Bouw een online business die je vrijheid, meer avontuur en meer tijd voor familie en vrienden geeft. Later dit jaar gaan de deuren open. Schrijf je in voor de wachtlijst, dan hou ik je op de hoogte. Inschrijven wachtlijst.
Plan een strategiesessie: Elke maand help ik een selectief groepje ondernemers die worstelen met het opschalen van hun internetstrategie. Wij hebben een proces dat helpt met het selecteren en automatiseren van de belangrijkste taken. Zodat bedrijven meer klanten via het internet krijgen, winstgevender zijn en de ondernemer meer vrijheid heeft.
Plan hier een strategiegesprek om te zien of we een goede match zijn