SMP013 : Hoe je met gratis seminars je bedrijf flink kan laten groeien

28 okt SMP013 : Hoe je met gratis seminars je bedrijf flink kan laten groeien

Thijs Lindhout heeft twee bedrijven, met de 100% Thijs theatershow inspireert hij anderen om meer uit het leven te halen. Op een leuke en grappige manier vertelt hij over zijn leven en zijn successen. Daarnaast past hij met zijn bedrijf CO2 seminar allerlei verschillende internetmarketing technieken toe. Een zeer unieke combinatie waar focus belangrijk is! De weg naar zijn succes is zeer interessant en erg motiverend. Na veel pieken en dalen komt hij er achter dat het niet moeilijk is om iets meer in je kracht te leven en naar je zin te hebben. In de 13e podcast aflevering vertelt hij hoe hij door de jaren heen ‘bouwt’ aan zijn bedrijf dat dankzij verschillende internetmarketing strategieën steeds succesvoller werd.

Thijs Lindhout veranderde gaandeweg en laat zijn resultaten voor zich spreken. Na zijn eerste seminar die hij heeft bijgewoond was hij gemotiveerd en had hij zin om meer uit het leven te halen. Hij leerde van verschillende ‘guru’s’ en heeft uiteindelijk zijn eigen bedrijf opgezet waar hij CO2 seminars geeft. Dankzij gebruik van een e-mailmarketing strategie was hij in de gelegenheid mensen aan te spreken en uit te nodigen voor zijn seminar. Na het uitnodigen van potentiële klanten is de opzet van een seminar belangrijk, welke informatie wordt er weggegeven en hoe moet de pitch worden weergegeven. In deze podcast geeft hij een waardevolle tip waardoor zijn event opvalt! Benieuwd naar de tip wat zorgt voor meer fans? Luister dan de 13e aflevering van de Studio Maestro Podcast met Dennis van Leeuwen.

In deze aflevering leer je:

  • Hoe hij zijn motivatie heeft gevonden om te beginnen met seminars
  • Hoe Thijs zijn investering in zichzelf heeft terugverdiend
  • Wat investeringen in jezelf allemaal kan opleveren
  • Hoe Thijs zijn bedrijf vanaf nul heeft opgezet
  • Factoren hoe zijn bedrijf is gegroeid
  • Wat de opzet is van zijn seminars, van opzet tot pitch
  • Wat hij allemaal deelt in een seminar
  • Hoe hij is begonnen met een e-mailmarketing campagne
  • Hoe je met minder tijd meer resultaat kan bereiken
  • Waarom een ‘concreet’ product beter is
  • Hoe je meer fans kan krijgen voor jouw product of service

 

Genoemde links in deze aflevering