09 dec SMP016 : Je business verdubbelen door een goede band op te bouwen met jouw e-maillijst met Mitchel van Duuren
Mitchel van Duuren is als online ondernemer al 12 jaar bezig met verschillende internetmarketing strategieën. Dankzij zijn kennis heeft hij al verschillende succesvolle ondernemingen op kunnen zetten. Zijn passie is internetmarketing, copywriting en nog veel meer. Afgelopen jaren is hij bezig geweest om business te verdubbelen. In de 16e Studio Maestro Podcast aflevering vertelt hij over hoe hij begon en hoe zijn bedrijven is gaan verdubbelen wat heeft geleid tot miljoenenbedrijven.
Mitchel van Duuren is begonnen met een eigen webwinkel, zo wilde hij altijd voor zichzelf gaan werken in plaats voor een baas. Zo heeft hij verschillende bedrijven opgezet waar hij, onder andere, van heeft geleerd om niet met te veel dingen tegelijkertijd bezig te zijn. Zo is hij zich gaan focussen op 2/3 bedrijven. Hiervoor heeft hij verschillende projecten moeten verkopen of af moeten sluiten. Dit gaf hem echter meer ruimte om de bedrijven die goed liepen verder uit te bouwen en de online business van deze bedrijven naar een hoger niveau te tillen. Hij houdt zich vooral bezig met drie punten, namelijk het bouwen van een community, e-mailmarketing en het regelmatig maken van campagnes. Mitchel zijn focus ligt voor nu op het krijgen van zo veel mogelijk e-mailadressen, het vertrouwen krijgen van deze mensen en vervolgens continu producten aanbieden. Hier is het belangrijk dat er alvorens een goede band wordt opgebouwd. Benieuwd hoe Mitchel dit doet en waar hij zijn content ideeën vandaan haalt? Luister dan snel de 16e Studio Maestro Podcast aflevering.
In deze aflevering leer je:
- Hoe jij je business kan verdubbelen met 7 uur per dag werken
- Het beste werk kan uitbesteden
- Impulsen van buitenaf minimaal kan houden
- Hoe je beoordeelt wanneer iets wel of niet werkt
- Waarom meer producten aanbieden slim is
- Hoe je een goede band op kan bouwen via een e-maillijst
- Hoe je het beste een mail op kan zetten om een band op te bouwen met jouw klant
- Wat een goede follow-up is
- Hoe een e-mailstrategie in elkaar zit
- Hoe je het beste de content van een mailing in elkaar kan zetten
- En nog veel meer…
Genoemde links in deze aflevering