SMP009 : Buiten winnen is binnen beginnen met klantbeleving volgens Sydney

02 sep SMP009 : Buiten winnen is binnen beginnen met klantbeleving volgens Sydney

Sydney Brouwer heeft zich afgelopen jaren gespecialiseerd op het gebied klantgerichtheid en klantbeleving. Door onderzoek te doen naar ‘customer service champions’, bedrijven die voorop lopen op het gebied van klantbeleving, heeft hij veel kennis en inzichten opgedaan waar hij verschillende organisaties mee helpt. Door langs verschillende organisaties te gaan en zijn netwerk uit te breiden heeft hij met behulp van het opnemen van podcasts veel kennis en inzichten opgedaan.

In de negende Studio Maestro Podcast aflevering deelt Sydney zijn podcast ervaringen, geeft hij informatie over hoe hij het online marketing fenomeen podcasting aanpakt en deelt hij zijn kennis en inzichten betreft klantbeleving en klantgerichtheid. Sydney is erg actief met podcasting, voor zijn ‘vorige’ podcast reisde hij door het land om langs ‘customer experience champions’ langs te gaan. Hij begint met een tweede wekelijkse podcast genaamd ‘over klanten gesproken’ waar hij in gesprek gaat met onder andere experts op het gebied van klantbeleving. Zo is klantbeleving de route om als winnaar uit de bus te komen. Dankzij podcasting heeft hij onderzoek gedaan naar klantbeleving en klantgerichtheid. Met deze informatie is hij dé expert geworden op het gebied van een goede klantbeleving, zo zegt Sydney ‘Buiten winnen is binnen beginnen!‘. Wil jij ook snel buiten winnen met een goede klantbeleving? Luister dan de negende aflevering van de Studio Maestro podcast met Dennis van Leeuwen.

In deze aflevering leer je:

  • Waarom klantbeleving belangrijk is
  • Hoe wij in Nederland tegen klantbeleving aan kijken
  • Waarom klantbeleving los staat van marketing
  • Hoe je het beste iemand kan aanspreken voor een gesprek
  • Belangrijke onderdelen voor je podcast
  • Hoe je meer luisteraars kunt krijgen
  • Welke punten bij bedrijven structureel fout gaan betreft klantbeleving
  • Waar kansen liggen voor een goede klantbeleving
  • En nog veel meer…

Genoemde links in deze aflevering